Zamestnanec

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Prečo musíme zomrieť ?

Lebo sme ako všetky ostatné kvety, chvíľu kvitnú potom zvädnú. Iba trochu domýšlavejšie.
Lebo sme sa narodili. Všetko čo začína, má i svoj koniec, iba to čo sa nezačalo sa nekončí.

Lebo je to spravodlivé - voči tým čo už zomreli, veď keď oni museli, tak aj my musíme, ako by k tomu inak prišli. Zomrelo už vraj celkovo 107 miliárd ľudí a každý rok zomrie cca 7 miliónov ľudí. Prečo chceš byť výnimka? Smrť je spravodlivá, prichádza rovnako pre bohatých i pre chudobných...

Lebo usmrcujeme, aby sme jedli a preto musíme byť usmrtení.

Musíme zomrieť, lebo musíme urobiť miesto pre druhých, inak by sa zem rýchlo zaľudnila a nebolo by dosť jedla pre každého. Chceme mať deti a preto musíme uvoľniť pre nich miesto. Na svete je už viac ako 7 miliárd ľudí. Okrem toho máme radšej deti ako starých ľudí.

Keby sme boli nesmrteľní, nemuseli by sme sa množiť ,aby náš druh prežil. Ale, čo by to bol za život bez sexu? A vôbec, keby sa nemnožilo a neumieralo, nebol by asi možný vývoj zložitejších organizmov a nevznikol by ani človek.

Musíme zomrieť, lebo to vlastne sami chceme. Nekonečný život by nám bol neznesiteľný. Všetko by sa nám zunovalo, všetkých by sme už poznali. Ak by sme neumierali prirodzene, postupne by sme sa vešali sami od seba.

Lebo ideme do vyššieho levelu. Dostaneme nové šaty. Lebo nás čaká niečo lepšie. Lebo čas skúšky, učenia, trestu vypršal.

Lebo nám dojdú baterky. Lebo máme v génoch naprogramovanú iba dobu určitú. Lebo sme len nositelia génov určení k vyšrotovaniu.

Lebo Adam a Eva neposlúchali.

z čítania filozofov | stály odkaz

Komentáre

  1. lebo každý kolotoč sa raz musí zastaviť
    sestko, zaujímavá úvaha o umieraní, niekedy je to nutné takto si vysvetliť to čo nás na tom konci čaká...hmm..
    publikované: 05.05.2011 08:46:50 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
  2. ...lebo sme ľudia a vieme sa zamyslieť
    aj na tému-Prečo musíme zomrieť?...
    ...usmrcujeme,aby sme jedli a preto musíme byť usmrtení...-a zjedení...
    ...nebol by možný vývoj zložitejších organizmov...-ale možno rozumnejších...
    ...lebo dojdú baterky...-a keď si ich budeme vedieť dobíjať ?...a rozhodneme sa,že nezomrieme ?...a zvolíme si nesmrteľnosť ?...
    publikované: 05.05.2011 09:27:19 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  3. to sme znali
    babku a ta uz mala vyse stovky...sedela na posteli a jej pravnuk jej podaval jedlo...a babka len tak medzi recou si vzdychla, vidis, vidis milacik , co to je za zivot ked na konci nas caka smrt :)

    Smrt pre mladeho je dievca s krasnou tvarou, laska pre ktoru sa oplati zomriet a pre ostatnych je to stara bezuba starena ktora kosi....akurat sa nam pod tu kosu nechce..zvlast ked este ...
    Smrt je osudny zakon...Cicero varvi, ze smrt nas oslobodzuje od bolesti..lenze on vravi len o vydaji a nezaznamenava prijem..Smrt je netvor, ktory vyhana cloveka z divadla sveta este skor ako sa do konca dohra predstavenie, ktore ho naramne zaujima. ... dostacujuci dovod smrtou pohrdat...
    publikované: 05.05.2011 09:52:19 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. jajaj
    Takze Cicero nasiel dalsi dovod preco musime zomriet - aby sme unikli bolesti. Nieco podobne povedal aj Francis Bacon - "Stastny je ten, kto zomrie skor nez sam zacne volat smrt, aby si ho vzala."
    publikované: 05.05.2011 10:16:15 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. co ti ja
    viem Sestko ....ale Cicero,aj ked je mojich oblubenych bol strasny jesita (jesitnych chlapov ktory maju pod kalapom ja rada..mlask ) ..a vtedy plakal za Tulliana asi ked pisal Tusculanov....takze tak ;-)...sa divame aj na tento osudny zakon ..podla momentalnych emocii...my ludia nebudeme spokojni s nicim..raz vrieskame preco sme sa narodili , raz preco mame zomriet..preco prsi a preco sa vyvrazdujeme..sme ten najubohejsi a najslabsi clanok v prirode, aj ked si navravame opak..:-)
    publikované: 05.05.2011 11:23:03 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. hmmm,
    vraj smrť je spravolivá....nie je, keby bola, aj bohovia by umierali....na svete je krásne a každý túži byť na ňom najdlhšie, hoc i s kvapkou rosy, s omrvinkou chleba, s deravou strechou nad hlavou, ale žiť. Keby sme vedeli, v ktorú hodinu sa pretrhne nitka nášho bytia, čo by sme pred tým všetko sa snažili stihnúť? A vtedy je pre nás smrť najkrajšia, keď nás zastihne nepripravených-pre našich drahých, ale nie.
    Žime teda radšej, tešme sa z neho, o láske píšme, radosti, aj žiali, ale tú najmocnejšiu, nechajme radšej v kľude zavretú
    publikované: 05.05.2011 19:29:32 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  7. ale bohovia neexistuju...
    ...resp. som sa este so ziadnym nestretol. Stretol som akurat zopar bohyn, ale vraj su to iba tiez obycajne smrtelnicky.
    publikované: 06.05.2011 07:00:07 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. Ja som
    je (môj) Boh (a Manstaf je bohom muklov - muklov aj zmýšľaním).
    publikované: 06.05.2011 08:25:53 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  9. velmi
    zaujimavy spot,ale mam technicku,preco by sme nemohli sexovat bez mnozenia?ide to,ja uz som to skusala...:-)
    publikované: 06.05.2011 08:42:07 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  10. mysli aj na katolikov
    Bonnie, tuto nedoslednost som do textu zakomponoval len koli tebe, aby si mohla komentovat. Mysli vsak aj na katolikov, pre ktorych je sex bez umyslu plodit hriechom.
    publikované: 06.05.2011 08:53:21 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. Katolík nekatolík, to je jedno
    Mukel (rozumej: Marcuseho jednorozmerný človek) môže ísť len jedným smerom bez zastavenia. Ide sa mu hladko komfortne, keď sa správa rozumne [napr ako Bonnie pri sexe].
    publikované: 06.05.2011 09:04:13 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  12. Zdroj:
    publikované: 06.05.2011 09:06:44 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  13. 6-tko,
    dakujem,ze si na mna myslel,ale nesuhlasim,mala som nemnoziaci sex uz aj s katolikom a prezil to:-)

    rob,neviem,preco si ako priklad uviedol zrovna mna,cim nerozumnejsie sa pri sexe spravam,tym je lepsi,takze uved ako priklad radsej niekoho ineho...:-)
    publikované: 06.05.2011 09:23:06 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  14. Logika
    Bonnie, ak sa pri sexe nespravas rozumne, tak potom neviem preco neotehotnies, si neplodna?
    publikované: 06.05.2011 09:28:30 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  15. achboze,
    rob,teba asi mama,tata nepreskolili,ci...?:-)sex+logika=na to zabudni,or s logikou do postele nelez:-)staci tato rada pre zaciatok?:-)
    publikované: 06.05.2011 09:34:59 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  16. Vysvetlenie ako pre debila
    Bonnie, nepochopila si (ako obyčajne): ad Logika -: je _logicke ze ak nechces otehotniet, nebudes sexovat len tak bez dajakej (rozumnej) ochrany, je tak? Alebo si neplodna?

    A mimochodom, Sestko tym sexom v tom svojom clanku len nadviazal na ono mnozenia sa lebo touto cestou je to (nielen pre ludi ale aj) pre zvierata prirodzene - nemyslel pri tom na Teba, keca, :) on Ti len takto naznacil ze (s tym (06.05.2011 08:42) komentarom) to si cela Ty :) a rad Ta tu vidi.
    publikované: 06.05.2011 09:40:48 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  17. Je tu ešte jedno vysvetlenie
    prečo neotehotnies: Kazdy (nielen rozumny) chlap nechce mat so šľapkou nič spoločne - až na ten sex (ale mňa sa to netýka).
    publikované: 06.05.2011 09:51:35 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  18. rob,
    co pleties antikoncepcne opatrenia do samotneho sexu?nastuduj si nieco a antiko-tematike a logicky uvidis,ze je dost sposobov ako nezatahovat logiku do postele a ze tato vysada nie je limitovana len pre neplodnych ucastnikov...
    a vobec,co spochybnujes,ze 6-tko na mna myslel?ked vravi,ze myslel,tak mu ver a basta!:-)))
    publikované: 06.05.2011 09:51:51 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  19. teraz skusim
    zapnut logiku-naznacujes,ze som slapka?ak ano,ako si k tomu prisiel?
    publikované: 06.05.2011 09:54:44 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  20. Antikoncepcia patrí k sexu
    a nič také nenaznačujem. Len tvrdim ze len blazon (co nema ani štipku rozumu) by nabuchal šľapku - si šľapka?
    publikované: 06.05.2011 10:23:08 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  21. moja
    logika je zrejme trochu vychylena,toto:"prečo neotehotnies: Kazdy (nielen rozumny) chlap nechce mat so šľapkou nič spoločne"-mi prislo,ze to naznacujes na mna,mozno som len zbytocne vztahovacna,alebo by si mal byt opatrnejsi na formulacie...
    a co ty vobec odsudzujes buchacov,co by zbuchli slapku?formuluj to radsej tak,ze ty by si to neurobil...
    a pre uplnost-nie som slapka a ani sa nenecham zbuchnut.
    publikované: 06.05.2011 10:51:24 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  22. Veď som naznačil
    "Kazdy (nielen rozumny) chlap nechce mat so šľapkou nič spoločne - až na ten sex (ALE MŇA SA TO NETÝKA)" Bonnie, nauč sa čítat. vzťahovačná sa mi nezdáš ale vychýlená možno ozaj si. Absolútne nechápeš tym {06.05.2011 09:04} slovam o mukelstve (ale domnievam sa ze to formulovanim mojich myslienok to "asi" nebude). ps: A onych buchačov neodsudzujem - od moralizovania mám ja veru ďaleko.
    publikované: 06.05.2011 11:04:46 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  23. Naznačil som
    Na takú (ženu/ samičku) by som sa - ako sa hovori -, ani nepozrel.
    publikované: 06.05.2011 11:11:32 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  24. /
    To by sa mi musela veľmi páčiť aby som si s ňou niečo začal - musela by zrejme byt (po vnutornej stranke) niečo ako Pretty wommen, poznas ten film?
    publikované: 06.05.2011 11:15:54 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  25. Wommmmmmmmmmen
    len jedno M.
    publikované: 06.05.2011 11:18:00 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  26. Sebareflexia
    Ja nie som troll - len to tak vyšlo, sorry Sestko, to Bonnie je na vine :)
    publikované: 06.05.2011 11:20:51 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  27. Ako naložiť s problémom
    Bolo by ju treba ukameňnovať...
    publikované: 06.05.2011 11:22:55 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  28. Som aj ale nepozorný
    Ukameňnnnnnnnnnovať bez tých N.
    publikované: 06.05.2011 11:25:24 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  29. Ako naložiť s problémom (2)
    Stačilo by jedným poriadne špicatým šutrom celou silou rovno do hlavy a bol by od tej mrchy pokoj :)
    publikované: 06.05.2011 11:28:31 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  30. preco
    tak zdoraznujes,ze teba sa chrapanie so stetkami netyka?vsak to neni nic extra,je to len otazka vkusu,potrieb,moznosti,financi a mnohych dalsich,ale nic extra na tom nie je,vela ludi to robi a vela ludi to nerobi.
    vychylena som ja riadne,zvlast markantne to je,ked mi vyskoci platnicka:-)a ako mukel mi prides trochu i ty,si hrozne neuvolneny,ako taky nevolnik,vecne trpiaci...
    a zda sa,ze nie si vizualny typ-preco by si sa na taku samicku ani nekukol,ved by z nej ani z teba neubudlo a niektore su celkom k svetu.kukanie neznamena,ze s nou musis ist hned do postele...ale keby si chcel,tak na druhej strane odpada tokanie,tak mi teraz napadlo:-)))
    publikované: 06.05.2011 11:28:33 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  31. Hľa
    rozumná odpoveď prečo musíme zomrieť -.
    publikované: 06.05.2011 11:30:00 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  32. Hľa (2)
    Bonnie, ad Nekukol, zase odpovedas {06.05.2011 11:15} oneskorene.
    publikované: 06.05.2011 11:34:23 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  33. ten
    film,jasne,ze poznam,ale mam pocit,ze je to woman,nie women...a ty sa nerob,ze exterier julie by hral len sekundarnu rolu:-)
    a teraz som mimo - akoze ja suvisim s tvojim trollstvom?ja za to nemozem!:-))
    a dalej - koho,lebo co by bolo treba ukamenovat a za co?
    publikované: 06.05.2011 11:34:40 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  34. A
    vies Ty vobec ake choroby tie štetky roznášaju? Tušim vôbec nie si v obraze.
    publikované: 06.05.2011 11:36:15 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  35. eee?
    sorry,som oneskorena,ale uistujem ta,ze nielen v odpovediach tebe:-)
    publikované: 06.05.2011 11:37:18 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  36. Jasné
    womAn - nech je po Tvojom :) kedze mas pravdu. A si oneskorena, vseobecne, okej, neberiem to osobne.
    publikované: 06.05.2011 11:39:12 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  37. oh,
    to ja viem velmi dobre,citala som vela clankov a mam priam mikrobiologicky prehlad.keby som chlapom,uz mam z toho fobiu,skus si predstavit ten obraz pod mikroskopom keby nepouzivali barierovu ochranu...dooooost,to uz je silne aj na mna:-))
    publikované: 06.05.2011 11:41:47 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  38. And by the way
    exterier Julie hra _vyznamnu rolu - ved inak by som sa na ňu ani nekukol (leda tak zo zaujmu ze čo za príšeru to tu je).
    publikované: 06.05.2011 11:43:32 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  39. a co
    ja?mam si to brat osobne to konstatovanie o mojej oneskorenosti?:-)))
    publikované: 06.05.2011 11:43:36 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  40. No vidíš
    A kedže som chlap, s kurvou ani cez ochranu :)
    publikované: 06.05.2011 11:47:04 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  41. Si oneskorená
    to je dokazany fakt - zober si to ako chces. na rozdiel od Mita, netrvam na sebakontrole.
    publikované: 06.05.2011 11:48:28 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  42. Pamätáš sa
    ako zato dojebal Peťulu? - pre nič za nič, (somár jeden).
    publikované: 06.05.2011 11:50:16 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  43. Lebo mu drblo
    v hlave.
    publikované: 06.05.2011 11:51:37 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  44. PS:
    Tou mrchou som myslel Teba, Bonnie, ale vazne som to nemyslel :)
    publikované: 06.05.2011 11:58:20 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  45. PPS:
    Určite som to myslel ovela menej vazne nez Mito s tou elektrikou, ved vies, ci nie?
    publikované: 06.05.2011 11:59:51 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  46. PPPS:
    Miťo je už raz taký a lepšie to už zdá sa nebude: pozri (Sestko) moj blog INSIGHT DO MYSLE PRůSGUMÁKA (z 26.12.2010)
    publikované: 06.05.2011 12:04:38 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  47. /
    Som zvedavy čo na to povieš.
    publikované: 06.05.2011 12:07:09 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  48. ja myslim,
    ze nemam potrebu k tomu nieco dodavat...
    publikované: 06.05.2011 12:49:47 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  49. Pokiaľ viem - Robo, Bonnie ... (na konci aj kúsok k článku o umieraní ;))
    tak za sex sa neplatí. Platí sa za to že tá ženská potom odíde a neotravuje. (a to je mnohokrát vítané, lebo sa nemusíš starať ešte aj o niekoho iného)

    A ďalšia vec, ako tak sledujem ľudí...
    Z najväčšej hmmm kamarátky ochotnej podať pomocnú končatinu býva nejlepšia manželka. vysvetľujem si to tak, že sa každý - KAŽDÝ (bez výnimky takže aj chlapi) potrebuje v mladosti vybúriť, zistiť odkiaľ pokiaľ a keď je to už za ním tak len udržuje hniezdočko.

    Bonnie - tokanie neodpadá, len je rýchlejšie ;)

    Robo:
    To som KURVA fakt zvedavý v čom si lepší ako tá "šlapka" keď na ne takto pľuváš?
    Nazývaš šlapkou aj osemnásťročnú maminu na ktorú sa fikač vybodol a nechal ich napospas osudu? Predstav si že sú ľudia ktorý si uvedomia vzťahy a to akým spôsobom mohla tak skoro otehotnieť a napriek tomu sa dokážu nad to povzniesť... (neukameňujú ich).

    O Smrti - myslím že nemá konkrétnu podobu, je druhá najstaršia po Osude. Neverím na život po smrti ani nejaké duševno. Nie je spravodlivá ani nespravodlivá je to niečo ako kus plastu. Kus plastu nemôže byť dobrý alebo zlý, je to jednoducho kus plastu. môže sa tváriť ako hrebeň, alebo ako pažba samopalu, záleží len na nás.
    Ale prečo musíme zomrieť? Možno aj nemusíme, čo keď stačí vyprovokovať tú s kosou (tá skosou by mi teraz dala :)) aby nemala záujem vziať si nás, alebo aby si nás vzala až keď budeme chcieť...
    Filozofia je nudná lebo nič nerieši (keby niečo riešila tak už by mala nejaké výsledky) a má len pánov bývajúcich v sudoch alebo pánov v roláku fajčiacich fajku a tváriacich sa že im je všetko jasné ;)
    publikované: 06.05.2011 13:04:59 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  50. filozofia je zaujimava az po funuse
    Ludia sa zacinaju zaujimat o filozofiu az po funuse, filozof sa o nu zaujima uz pred funusom. Inak Iviak tomu snad sam neveris, ze by sa dala presvedcit smrt , aby si nas nevzala.
    publikované: 06.05.2011 13:20:59 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. iviak,
    uz som videla i pocula pary,kde sa za sex plati,podla mna ide o taku vseobecne tolerovanu mikroprostituciu...ale inak je tvoj postreh trefny:-)len ako oficialny oneskorenec som nepobrala,ze o koho ineho sa este treba starat?:-)
    mozme nazvat tokanim,ze: wie viel?...xxx eur...ja wohl, let´s go (nepoznam taxi..oops,asi skor ma byt taxy?) :-)))
    publikované: 06.05.2011 13:26:15 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  52. sestko a bonnie
    sestko - Na tieto slová som čakal!
    Stavme sa.
    Za sto rokov sa stretneme na tomto blogu.

    Bonnie: áno to určite, ale rozpráva celé telo nie len ústa, takže kľudne môže povedať aj Nein! čo si myslíš ty prasa nemecké, ja radšej počkám tunak na tvojho kamráta...
    A fičúr nemecký dotokal :D
    publikované: 06.05.2011 13:34:02 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  53. Mne stačí starať sa o seba
    zatiaľ.
    publikované: 06.05.2011 13:35:55 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  54. Iviak
    Myslis, ze tento blog sa tolko dozije?
    publikované: 06.05.2011 13:46:28 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  55. Odpoveď pre kurva zvedavca
    Nepľuvám. ja na ne seriem: nezaujimam sa o take sluzby. A co sa tyka tej osemnastrocnej maminy - c'est la vie - taky je zivot, je to smutne.
    publikované: 06.05.2011 13:50:09 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  56. icko,
    to pozvanie plati aj pre mna?kurna,dufam,ze nezabudnem,vsak ani taky diar nemam,kde by som poznacila,ze 6.5.2111 meeting s ickom u 6-tka a to ani nehovorim o svojich pochybnostiach,ci dozijeme-my so 6-tkom,teba sa zjavne tento problem netyka:-)

    suhlasim,to uz je nejake tokanie,ale chyba mi tam romantika:-)
    publikované: 06.05.2011 13:52:08 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  57. / (2)
    hello Sestko, co vravis na tu moju {06.05.2011 12:04} esej?
    publikované: 06.05.2011 13:53:01 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  58. Bonnie
    Jasné že platí... teba beriem tak automaticky, že som ti to ani nenavrhol... prepáč, sypem si popol na hlavu hehe
    publikované: 06.05.2011 15:01:55 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  59. hm
    ,.nie je kurva ako kurva..niekde to je povolanie a niekde charakter..dnes som videla rodinku celu pri kontajneroch, rozlozili co nasli a jedli..aj uplne male babetko mali...zvacsa sa ludia kukaju zhora a s pohrdanim ale asi si nikto neuuvediomuje ze nikdy nevies co sa ti moze stat..presne ako so smrtou..aj s tym slapanim chodnikov...
    Milujem bezuhonnych moralnych ..pri nich si aspon uvedomim ze som clovek so vsetkym zlym aj dobrym..a zijem ..snazim sa..raz tak a raz onak..
    publikované: 06.05.2011 15:34:00 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  60. co uz
    s tebou,icko,prepacujem,oklep si popol:-)
    publikované: 06.05.2011 15:50:11 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  61. 6-stkový,
    bohyne existujú, to je dobre, že si ich aspoň ty všímaš. A čo PAN, HROM, ZEUS? Síce som ich ani ja ešte nestretla, ale keď sa o nich hovorí, píše, divadelné hry hrajú, tak asi smrteľní nebudú? Ha?
    Lenin večne živý! Tak hlásali heslá. A teraz sa o Taylor tak písať bude, i o Monroe, Brus Lee, atď

    Robentin,
    ty si ako tá zo seríálu....Castle. Ten tvoj problém existencie sebadôvery ne/muklov vstrčíš aj smrti na diskusiu. A vieš , že stará ľudová a niekoľkostotisíckrát potvrdená pravda je=zo zariekaného chleba zje najväčší krajec=to na okraj tých šľapiek, ani nevieš s koľkými si sa stretol, možno denne stretávaš, alebo i spávaš , ktoré uznávaš , a odsudzuješ ich. Kto je bez viny, nech prvý hodí kameň-vyzval Ježiš všetkých, čo chceli ukameňovať Magdalénu-vraj prostitútku. Popritom sú to muži, čo zo žien prostitútky urobia. Tak, ako Iviak naznačil - žiadna keď panenstvo z mužom stráca, nemyslí na to, že by nemusel byť jediný a ostatný.
    A tak ako prípomienkuje jajaj, kurva sa ani z kurvy narodiť nemusí a cudzopasí celý život, by si sa mal okolo seba poobzerať, alebo do zrkadla, a až potom komenty napr. Bonnie písať
    publikované: 06.05.2011 20:06:14 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, neautorizovaný)
  62. Hod kameňom
    Vasilisa, a Ty o čom točís, ake komenty, čo sa Ti nepači na mojej konverzacii s Bonnie? :) ps (ad Nie je kurva ako kurva): neodsudzujem ženy ktore idu za prachy, ani tie ktore zahnu manželovi. ako som uz {06.05.2011 11:04} spominal: od moralizovania mám ja veru ďaleko. A takisto neodsudzujem muklov hajlujucich zo strachu (pred orwellovymi sviňami a ich psami). Opovrhujem vsak istým průsgumákom a každym čo z "rebela" (takym tym svojim "svetaznalym" pristupom k nemu) robí hovado který je potřeba zlomit a na tom co zůstane, možná, můžeme vystavět odolnýho člověka! - Zmrdi.
    publikované: 08.05.2011 23:56:01 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  63. Robo, už to ani smiešne nie je
    dokola to isté
    publikované: 09.05.2011 07:56:11 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  64. vasilisa26
    Vraciam sa k tvojemu prvemu komentaru k tomuto clanku"..vraj smrť je spravolivá....nie je, keby bola, aj bohovia by umierali...."
    Tvoj komentar mi konecne vysvetlil preco Jezis zomrel - lebo bolo nespravodlive, ze len ludia zomieraju, preto sa rozhodol zomriet aj Boh. Chcel byt maximalne spravodlivy.
    publikované: 09.05.2011 16:35:20 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  65. šestkový,
    a ty si si to zasa k sebe prispôsobil-ano umrel, aby zostal večne živý
    publikované: 09.05.2011 19:17:00 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, neautorizovaný)
  66. ako
    lenin,ale ten mal smolu,ze za nim spravodajsky a piarovo nestal vatikan...vsak vlastne,kto by to vedel,keby to furt niekto nehlasal...?
    publikované: 09.05.2011 20:03:02 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  67. Myšlienka
    aneb: Moja mienka o istom průsgumákovi...

    Spoločnosť má napriek všetkému o ženách dobrú mienku, dôkazom je aj to, že padlou ženou pohŕda [tj opovrhuje] viac ako jej zvodcom.
    - Sully Prudhomme
    publikované: 09.05.2011 20:14:01 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  68. O poslaní a súčiastke
    Máš poslanie, ktoré máš splniť iba ty; je to tvoja zmluva a Bohom. Ale ty si zároveň aj súčiastka vo veľkom mechanizme sveta, sotva väčšia a významnejšia ako skrutka či drôt, ktorá je v tomto nesmierne zložitom stroji len jednou z pomocných zložiek nejakého vedľajšieho a podriadeného procesu. Nikdy nezabúdaj na svoje poslanie, ktoré bolo určené len tebe a je osobné a nikdy nezabudni, že pre celok nemáš väčší význam ako nejaká súčiastka, skrutka alebo drôt.
    - Sándor Márai
    publikované: 09.05.2011 20:20:31 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  69. Zamyslenie
    To o poslaní je blbosť.
    publikované: 09.05.2011 20:29:46 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  70. Večne živí
    Ježiš ani Lenin neboli zase až tak výnimoční.
    publikované: 09.05.2011 20:32:44 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  71. Súčiastka
    Jeden z nich vsak konal spravnu vec.
    publikované: 09.05.2011 20:48:14 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  72. Dokola to isté
    Farizeji sa vsak uzhodli ze ho treba odstranit zo sveta (za tie jeho "ruhačske" činy).
    publikované: 09.05.2011 20:55:07 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  73. Zamyslenie (2)
    nie ste Vy, Vasilisa, Iviak, Bonnie, Jajaj, Vyfack-naivka, s Miťom na čele, farizejmi dnešných dní?
    publikované: 09.05.2011 21:03:18 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  74. ja sa priznavam!
    ja mam parizej velmi rada...:DD..este za socializmu som ho volala parizej teda spravne parizer a to bola salamka ..mlask :)..hus..nerob chute Robo ..:)
    publikované: 09.05.2011 21:52:13 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  75. Manstafov imunitný system
    Robíš si zo mňa dobrý deň? :) Počúvaj uchom a nie bruchom, Jajaj, trepeš z cesty - lebo absolutne vobec nevidis o čom točim v svojom traktáte. Tliachanie - to je Tvoje. aj Mitko sa tu mozno zjavi (aby si sem prisiel pozriet kompliment co som mu tu uštedril - uvidime). a rozvinie sa tu duchaplna diskusia o šalátoch: parížsky, vlašský, vajíčkový... aj Iviak s Vasilisou by sa pridali, Bonnie tiez - Vy makrofagy.
    publikované: 10.05.2011 08:01:19 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  76. Robo, dobre rano..:)
    Robo, pocuvaj teda citaj pozorne..ozaj cnostny clovek je len ten ktoremu cnost nesposobuje ziadnu namahu a je mu cudzia akakolvek neznasanlivost. Chapito?
    Nemo laeditur nisi a se sipso. Kazdy koho stihne skoda sam si je na vine. Kricat na inych a vykrikovat alebo vypisovat hlavy s pointou ze to nebola moja vina je len utecha , lebo keby nebolo tohto vypomocneho prostriedku tak by clovek znenavidel sam seba a nenavist voci sebe ma casto osudne nasledky..Takze ak to zhrnieme kazdy az na hore uvedene vynimky sami seba milujeme. Niekto dokaze uznat ze si je pricinou vsetkeho dobreho a zleho a niekto nie...ale pokial miluje sam seba tak este stale zachovava cyklus bytia a zitia...gratulujem k bytiu :)
    publikované: 10.05.2011 08:28:17 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  77. Líbí se mi průsgumák))))), Robo!!!
    Tak jsem tu. Ale musím Tě upozornit, že se nacházíme na blogu o nutnosti umírání.
    Takže. Smrt patří k životu. Bez ní to nejde.Je spravedlivá. Někdy. Ví, co dělá.Nemůžeš si jí podplatit, ani koupit, ani zabít. To se mi moc líbí. Jsem Husita, boží bojovník, vždy, i jako průsgumák jsem šel první, v předvoji Pána. Kdož jsou Boží bojovníci a zákona Jeho? My!
    Jajajka Ti to tak pěkně napsala, že až mi srdce sevřelo.
    Já Ti povím jedno. Skovej se a nevystrkuj hlavu. Aby se Ti něco vošklivýho nestalo.
    publikované: 10.05.2011 08:57:14 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  78. Robentine a ještě něco málo podotknu.
    Blogerky a blogery, kteří mají jiný názor, respektuj. Nemusíš s nima souhlasit, můžeš diskutovat, obhajovat svoje přesvědčení. Myslím, že Ti v tom nikdo nebude bránit. A kdyby, tak budu mezi prvními, né-li první, kdo se Tě zastane. Neurážej, mně to nevadí, jsem uvyklej od mala. Někdo není. Hodně lidí, civilistů. Tak se vspamatuj, chlape!
    publikované: 10.05.2011 09:03:43 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  79. Šesko, pěkně jsi to sepsal,
    jen co je pravda. Víš, že smrt se nedá ošálit ničím. Je to ta nejspravedlnější instituce v životě lidském)))).
    U nás, průsgumáků se traduje výrok jednoho pána průsgumáka: Dnes je překrásný čas na umírání, je to náš den, jdeme ven ( z eroplánu). Nebo chcete žít věčně? Za mnou, hoši!!!
    Je to krásný. Nevím, jestli to vyřkl , ale líbí se mi to. Moc. ˇuplně nejvíc na celým světě.
    publikované: 10.05.2011 09:23:28 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  80. Kdož jsou Boží bojovníci
    Je ponizujuce rozmyslat o sebe ako o nemohucej figurke odkazanej na svojvolu dajakeho sadistickeho despotu. Je ponizujuce stazovat sa na svoju skonstruovanost a teda zasadnu neschopnost napravit svoje vzorce. Je ponizujuce trvat si na svojej idiotskej pravde a neobetovat svoju jesitnost vyssim principom. Je ponizujuce cokolvek chciet na ukor druheho. Ja sam musim byt silny uniest toho slabeho. Ja sam musim byt pokorny zariadit sa podla spravneho. Ja sam musim byt rozumny dorast na vzneseneho. Ja sam musim byt odvazny zrieknut sa vsetkeho.

    Zdroj:
    http://robentin.hlava.sk/article.php?article=842
    Boh_na_lavici_obžalovaných

    Kristus skončil na kríži A tak mu treba - sám si za to može, jeho chyba. - to som teraz parafrázoval {10.05.2011 08:28} Jajaj. Cela tato jej teoria vyplyva z toho jej pochybneho svetonazoru ze "Kazdy koho stihne skoda sam si je na vine" - pocujes to? Vyfack-naivka - za to ze Ti umrel syn si mozes sama!
    publikované: 10.05.2011 09:55:45 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  81. Robentine, jsi debil, nebo psychotik.
    Nestydíš se? Ani trochu? Magore vypatlanej?
    publikované: 10.05.2011 10:07:51 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  82. Špecifikuj bližšie
    za čo sa mám stydet? Lebo tak sa mi vidi ze si o5 (ako obyčajne) nepochopil pointu.
    publikované: 10.05.2011 10:17:06 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  83. Tvoje esesácký pointy mne už jaksi neberou, Robentine.
    Napsat někomu, že může za to, že mu zemřel blízká bytost, může jen psychopat.
    A obávám se, že jsi ještě větší, než já.
    Neubližuj, magore, stihne Tě trest Boží!!!!!
    publikované: 10.05.2011 10:20:57 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  84. Keep smiling
    To som parafrazoval Jajaj a je to (nielen myslene ale aj) pisane ironicky! :) Ty {10.05.2011 08:57} husita, boží bojovník, vždy v předvoji (ževraj) Pána... haha, privilegovanemu trpajzlikovi sluzis, sa preber, Ty dobry sluha mukelsko-ober-mukelskej moralky.
    publikované: 10.05.2011 11:09:54 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  85. teda rob,
    mozes parafrazovat,mozes byt aj ironicky,ale nejaku mieru by si zachovat mal.to nemas dost fantazie,aby si vymyslel iny priklad nez taky,ktorym sa do niekoho tak bezcitne a ignorantsky trafis?este k tomu uplne od veci?...akoby si nebol kompletny...:-((
    publikované: 10.05.2011 13:05:44 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  86. Týmto ukončujem akúkoľvek konverzáciu s Robentinom
    a navrhujem každému aby ho ignoroval.
    Sú miery odtál -potál, kúsok za sa ešte dá ale to čo tu stvára je ďaleko za hranicami.
    publikované: 10.05.2011 13:24:09 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  87. Připojuji se, manifestačně ))) k Iviakovi.
    V.r. Mito
    publikované: 10.05.2011 13:31:10 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  88. Sú miery odtál-potál
    no dobre Bonnie, zrejme aj Vyfack-naivka by ma odsudila za ten {10.05.2011 09:55 (3.odsek)} poukaz (na jej stratu). Kristus skončil na kríži A tak mu treba - sám si za to može, jeho chyba?
    publikované: 10.05.2011 13:58:53 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  89. Smrť syna
    To že sme ako všetky ostatné kvety, chvíľu kvitnú potom zvädnú, je jasné, niet dôvod sa nad tým veľmi pozastavovať. Ale prečo musel zomrieť {09.05.2011 16:35} Ježiš (ako zločinec)? - No nehovorte že to preto lebo to sám Boh si tak želal...
    publikované: 10.05.2011 15:07:02 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  90. Robo,
    ja ti to poviem ked uz pokusas a chces sa dostat niekam a pocut to! blby nie si, len co je pravda, len to divadlo okolo toho je niekedy az prilis ..jezis zomrel lebo si to dav zelal..ok?..a uz to nehul ..
    publikované: 10.05.2011 15:15:25 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  91. iviak,
    ja sa pripajam,javi sa to beznadejne...urcite som si nepredstavovala take reakcie,ake tu predvadza-namiesto uvedomenia si co stvara a omluvy tej,do ktorej sa tak hnusne naviezol,toci uplne o niecom inom...to nikam nevedie...
    publikované: 10.05.2011 15:16:41 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  92. Veríte tomu, že som spoynal spoustu blbcov,
    negramotných, čo vedeli čítať a písať? Fakt.
    Mám dve vysoké, a som tiež blbej. Že sa s Robom ešte bavím. Už teda nie, ale to ma neospravedlňuje.
    publikované: 10.05.2011 16:07:46 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  93. Namiesto uvedomenia si
    Do koho som sa {10.05.2011 15:16} naviezol? Do {10.05.2011 09:55 (posledna veta)} matky syna? Bonnie, hladal som u nej podporu, čo tu nikto nevie (nezaujato) čitat?

    Jajaj, Jezis zomrel lebo {10.05.2011 15:15} dav si to želal - a tym je to akoze vybavene? Ty absolutne nechapes na čo vlastne sa Vás pytam? - Ved to aj v tom (10.05.2011 15:07) komentari vyslovene uvadzam! Čo myslite, prečo musel zomriet (ako zlocinec)?
    publikované: 10.05.2011 16:59:19 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  94. asi som este
    vacsi blbec ako mito,ked reagujem,ale:
    "Vyfack-naivka - za to ze Ti umrel syn si mozes sama!" - takto sa podla teba hlada u matky podpora...?no pekne...
    publikované: 10.05.2011 17:21:04 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  95. Hľadanie podpory
    "Vyfack-naivka - za to ze Ti umrel syn si mozes sama!" - teda asi podla Jajaj, vyplyva to z vety: "Kazdy koho stihne skoda sam si je na vine" - pocujes to? Bonnie, tu blbost co vypotila! - Ak by to totizto bola pravda, tak za vsetku skodu co sa niekomu stane, si moze sam! A skodou je aj strata syna. Alebo zoberme si iny priklad: to ze Jezis musel zomriet (ako zločinec), sam si je na vine?
    publikované: 10.05.2011 22:06:42 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  96. +
    Sam si je na vine ze si to ten dav želal?
    publikované: 10.05.2011 22:10:47 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  97. pleties
    hrusky s jablkami a sam si za to mozes,ze sa pomaly,ale isto,dostavas do ignoracie.a ja uz tiez koncim,v tejto debate nema zmysel pokracovat
    publikované: 11.05.2011 07:33:55 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  98. Takže
    za to že ignorujete otázku či si je Ježiš sám na vine že {10.05.2011 15:15} dav si želal aby zomrel, Bonnie, si môžem sám? :) To snáď nemyslíš vážne... si robíš srandu? To sa tu absolútne nikto nedokáže zamyslieť na spoluvine toho hrozného činu? A druhá vec: Nájde sa tu ešte blbec čo si myslí že som toho názoru že za smrť syna si Vyfack-naivka môže sama?
    publikované: 11.05.2011 08:06:12 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  99. Hrušky a jablká
    Strata syna je niečo iné než (hmotná či iná) škoda, uznávam, ospravedlňujem sa za ten (dodatočný) {10.05.2011 09:55 (posledná veta)} príklad - a táto nezrovnalosť Vám slúži ako zámienka na ignorovanie tej mojej {10.05.2011 22:10} otázky? :)
    publikované: 11.05.2011 08:39:34 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  100. ahoj :)
    som si to precital cele a je to tu zmes vsemoznych nazorov :) No... zmes vsemoznych nazorov, ale ziaden z nich nie je spravnejsi, nez ostatne. Proste pribudaju komentare a .. a to je zhrnutie toho, co sa tu deje. Rozne systemy presvedceni ludi a z toho plynuce rozne nazory...
    publikované: 13.05.2011 22:19:07 | autor: helloboy88 (e-mail, web, autorizovaný)
  101. k clanku
    kym zijem, zijem, ale ked zomriem, nebude sa ma to uz tykat
    publikované: 13.05.2011 22:20:08 | autor: helloboy88 (e-mail, web, autorizovaný)
  102. ahoj
    Dik za priatelsky pozdrav. Ano cely tento blog je taka zmes nazorov. Je to pre mna zaujimave takto ich miesat, stavat vedla seba, porovnavat, protirecit si,mozno zbytocne... Dik za Epikurov nazor na smrt. Mne sa este paci aj Sokratov nazor, ze smrt vlastne su len dve moznosti a obidve su dobre... bud sladko zaspime, co je prijemne, alebo budeme dalej zit a mozno stretneme aj svojich zomretych pribuznych, co je tiez prijemne...
    publikované: 13.05.2011 23:32:54 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  103. sestko,
    tak dakujem ti velmi pekne...beriem radsej prvu verziu..druha nelahodi..ono ak by sa stalo zeby som citila aj po smrti, tak uz viem ako nalozim s kazdym co by mi chcel navraviet ze uz nezijem..:DD
    publikované: 14.05.2011 11:37:33 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  104. Obrana Sokratova
    cital som to :) od Platona.. Ale Sokrates to nepremyslel. Dobry spanok je dobry preto, ze po nom nastane prebudenie a az po tom prebudeni si uvedomis, ze ten spanok bol ozaj dobry a zdravy, lenze zo spanku smrti sa neprebudis. A druha moznost tiez nie je bohvieco - to by si nemal ziadne sukromie ;) A tych moznosti krajin, do ktorych sa mozes dostat, sa da navymyslat velmi vela - rozne stupne pekla a rozne stupne neba. No biologicky je vedomie prejav elektrickej aktivity mozgu. A stratu vedomia clovek zaziva viackrat, aj kym je zivy - napriklad pocas tvrdeho bezsenneho spanku.
    publikované: 14.05.2011 16:37:06 | autor: helloboy88 (e-mail, web, autorizovaný)
  105. ps
    mne sa najviac zo vsetkych rozhovorov na tomto blogu pacil ten medzi robentinom a bonnie o tom, ci bonnie je alebo nie je slapka :) Ona nepochopila, ze on mysli logikou rozumnost a on nepochopil, ze ona rozlysuje pojmy logika a rozumnost a nespaja ich :)

    Ale so slapkami ma pravdu... Jednu poznam a syfilis mala uz aspon 5-krat, medzitym mala chlamydie (neviem kolkokrat) a teraz ma HPV :D .. No vyzera celkom k svetu a keby bola momentalne zdrava a vyslovene ma ziadala o sex a slubovala, ze mi to urobi najlepsie, ako vie a ze to chce viac, nez hocico ine, asi by som dlho nevahal :D
    publikované: 14.05.2011 19:45:33 | autor: helloboy88 (e-mail, web, autorizovaný)
  106. no spraval by som sa rozumne..
    publikované: 14.05.2011 19:46:45 | autor: helloboy88 (e-mail, web, autorizovaný)
  107. beriem spat
    ja som uz odmietol viac zdravych a jedna mi dokonca vyslovene navrhla, ze so mnou chce mat sex :/ Ked o tom rozmyslam, je to ine, nez keby som to mal robit v skutocnosti..
    publikované: 15.05.2011 09:04:22 | autor: helloboy88 (e-mail, web, autorizovaný)
  108. po predchadzajucom vztahu
    nechcem mat vztah so ziadnou inou. Nikdy. Zacne sa to sexom a ... Nie.
    publikované: 15.05.2011 09:07:06 | autor: helloboy88 (e-mail, web, autorizovaný)
  109. HB 88
    ???
    ...vzťah nezačína sexom !...on ním končí...
    a potom začína spolužitie...
    a spolužitie končí smrťou...
    ...aby spolužitie s ostatným,mohlo pokračovať???...
    publikované: 15.05.2011 09:37:01 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  110. vyfack-naiv
    V dnesnej dobe poznacenej antikoncepciou sa spoluzitie nezacina po sexe, ale az pri tehotenstve. Mozno preto je HB 88 taky nespokojny, lebo sexoval zbytocne. Inak budme radi, ze sexom sa u nas nic nekonci, lebo napr. niektore druhy hmyzu umieraju hned ako nakladu vajicka. O co sme na tom my ludia lepsie!
    publikované: 15.05.2011 11:48:42 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  111. .
    sex je na zabavu, nie na spoluzitie a dokonca ani vztah casto nezacina ani po otehotneni a smrt je definitivna
    publikované: 16.05.2011 08:51:10 | autor: helloboy88 (e-mail, web, autorizovaný)
  112. RESPONSE
    ...čo je to?-ak nie je vzťah ani po otehotnení?...-len sex pre zábavu?...

    ...pustiť si niekoho do súkromia-mať s ním sex...a nemať s ním vzťah a nenazývať to spolužitie?...-to je klamať sám seba aj druhého !...
    publikované: 16.05.2011 09:07:50 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  113. si zo starej skoly
    a co sex na jednu noc?
    publikované: 16.05.2011 09:23:11 | autor: helloboy88 (e-mail, web, autorizovaný)
  114. je milion ludi len na SVK
    co striedaju sexualnych partnerov kazdy tyzden
    publikované: 16.05.2011 09:24:48 | autor: helloboy88 (e-mail, web, autorizovaný)
  115. VN ty nejdřív vo smrti a teď vo sexu)))))
    a je to síla, říklá Míla)))
    Ale. Neb otáyka oprávněnnosti smrti, jako konečné inštace, mně vyloženě bere, povím vám to takhle. Slovy prostého člověka, laika, buďte rádi, že vám dopřána jest. Někomu dřív, někomu dýl, ale je to forma osvobození od starostí, bolesti, útrap, nechtěného přežívání. Pod analgetikama, opiátama, já vím, kde zaútočíte, možná. Morfin, předávkování chtěné, či deaktivní léčba. Společensky tolerovaná forma eutanázie.
    Ne.
    Je to jednoduchý. Až budu chtít mít klid, pustím si do kapačky vzduch.

    publikované: 16.05.2011 09:29:16 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  116. cca kazdy tyzden
    publikované: 16.05.2011 09:30:19 | autor: helloboy88 (e-mail, web, autorizovaný)
  117. Tak SVK, jsem si psal přítomnost,
    jsem si psal, když jsem se chtěl zašít do Muzejky. Studijně vědecká knihovna.
    Když jsem tam bádal, že jako, něco na spůsob, působení geogravitačního pole na let dráhy ,kvázi, řízené raketové střely, tak mi to bylo na dvě věci. Asi tušíte, že tušíte, že na nic a na hovno.
    Jedinej profesor, co vo tom publikoval a rozumněl tomu, byl v Rusku. Můj doktoranský vedoucí se s ním znal, tak jsem se tam vodvážil.
    Von mě, ten profesor, že inženýre, vy jste si pořádně . Co vás k tomu vedlo zabývati se podobnými souvislostmi? Považujete se dosud za normálního?
    je to můj osud, odvětil jsem sveřepě, strávili jsme nezapomenuntelná chvíle nad matematickým modelem , a nakonevc mi pověděl, že pozdravte Dr Navrátila. je to můj nejnadanější žák. Škoda, že není Rus.
    Je to můj vědecký vedoucí.oznámil jsem radostnou správu a vojel jsem domů.
    Do Československé federativní respúbliky)))))
    publikované: 16.05.2011 09:42:49 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  118. Ja už len toľko...k sexu
    ...môžeme klamať druhých-to ani nebolí...
    ...ale klamať seba,by sme nemali-to sakramentsky bolí...
    publikované: 16.05.2011 10:02:13 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  119. No nechci bejt nutně za oportunistu, VN, ale,
    ale když to umíš a jsi k sobě shovívavá, tak to vůbec nebolí.
    Ale jak do, že? Případ vod případu.
    publikované: 16.05.2011 10:46:13 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  120. Mito
    ja som zhovievavá...-nech si každý robí,čo chce...:-)
    a ja tiež...čo chcem...
    publikované: 16.05.2011 11:02:32 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  121. ,
    Mito bojoval v druhej svetovej, pomahal v projekte Manhattan, ucil Einsteina, pomahal americkemu prezidentovi predist politickym nezhodam, vyriesil svetovy problem s chudobou a este k tomu stiha pisat sem na blog. Uchvatne :)

    Ve-en: Koho klamat a o com? Ja by som nedokazal tak zit ze by som striedal partnerky. Mozno preto, ze som to neskusal a ani ma to nelaka. Ale vacsina "normalnych" ludi ich strieda.
    publikované: 16.05.2011 12:48:09 | autor: helloboy88 (e-mail, web, autorizovaný)
  122. Když to někoho baví,
    tak se, skrátka, baví.Ve druhý světový jsem nebojoval, škoda, mohlo to dopadnout jinak.Mohli jí vyhrát američani. No, ale co už.
    Einstein učil mne, nikoliv na opak. Americký prezidenti jsou mi ukradený, voni si je postřílej sami.
    To vosttaní není relevantní. Philadelsllský experiment bzl fajn, pokud se to američanům nezvrtlo. Jako všecko. Nevyhráli nikdy nic, jen si hrajou na četníky a zloděje. A za světovou chudobu taky můžou voni. I se svou burzou.Kdyby si nehráli, mohlo žít nemálo původních obyvatel. Američanů.
    publikované: 16.05.2011 13:35:32 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  123. Opravdivá láska je romantická
    hello Boy, ad druha polovica prveho odseku Tvojho (14.05.2011 19:45) komentu, logikou som myslel logiku: tym {06.05.2011 09:28} komentom som chcel Bonnie priblizit LOGIKu toho preco som ju uviedol ako priklad {06.05.2011 09:04} rozumneho spravania sa. Uz z mojho prveho {06.05.2011 09:40} vysvetlenia by Ti to mohlo byt zrejme ze (nie mne ale) to onej "dáme" sa tieto dva pojmy {06.05.2011 09:34} spojili v jeden A preto som jej napisal ze je _logicke ze ak nechce otehotniet... rozumnejšie by totizto bolo počkať si na svojho princa.
    publikované: 17.05.2011 13:52:07 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  124. zaujímavé
    s údivom sledujem ako sme si nechali tými čerokňažníckymi križiakmi zhnusiť svet svojich predstáv.
    skrátim to - smrti sa nebojím, "kurevsky" sa bojím bolesti.

    a tento poznáš? prijde clovek do pekla a tam ho ...čert... oboznamuje s pekelnými podmienkami, v jednom oddelení zábava, v druhom sex, v treťom niečo zaujímavé a na otázku prečo čert odpovedá ...robili to v živote, tak aj teraz. Potom idú ďalej a tam kotly, smola, plamene, plač a škrípanie zubov a čert odpovedá - to sú kresťania, oni si to tak predstavovali.
    ------------------------
    .....teraz by bolo slušné sa zasmiať :)))))))
    čauinko

    to kúzlo je skvelé :))
    publikované: 04.03.2012 15:59:37 | autor: ivo (e-mail, web, neautorizovaný)
  125. Nemusíme umierať...
    ...len sme ešte neprišli na spôsob, ako nezomrieť.
    publikované: 21.03.2012 13:00:43 | autor: Stopárka (e-mail, web, neautorizovaný)
  126. POZOR
    čo šak možno za niekoľko rokov zahubíme svoju rasu sami.. veď príroda nás nepotrebuje ale mi ju áno a ako vidím tak je tu čo raz menej tej prírody ale s prepáčením niektorý ľudia sú taký jebnutý že si neuvedomujú že bez prírody nevieme žiť lebo nám dáva kyslík a milionári si asi myslia že keď sú taký bohatý že si kyslík kúpia ... a možno keď ľudstvo umrie možno sa vyvinie tvor ktorý má akože ´´inteligenciu´´ znova bude robiť také debiliny ako mi a aj ich rasa zomre no ..
    publikované: 12.12.2014 21:23:42 | autor: Siss (e-mail, web, neautorizovaný)
  127. súhlasím,
    až na malý detail, totiž že kyslík možno získať aj z vody elektrolýzou. :)
    publikované: 12.12.2014 21:59:59 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  128. sme nesmrteľní,
    pretože naše gény prežijú v našich deťoch...

    a pretože po nás zostanú aj tieto myšlienky zavesené na nete...

    btw. vedomie našej smrti, konečnosti a toho, ako sa jej celý čas bránime vymýšľaním života po živote, je úchvatné, nemyslíš?

    nedávno som premýšľala nad tým, čo nás najviac motivuje premýšľať...v čom sa prejavuje najväčšia nesloboda...

    a prišla som na to, že je to práve naša smrť :) ktorá iba je a nič viac a príde a nič viac a to je na nej obdivuhodné...

    ale zomrieť by som asi ešte nechcela, aj keď nad smrťou asi dosť často uvažujem...

    a škoda, že tento blog.sk už nefunguje tak, ako kedysi...na pravdu ani sme sa mi nechce a sem občas nakuknem a nič....

    SMRŤ
    publikované: 07.01.2015 09:46:38 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  129. večná pravda
    Ahoj Dia, ďakujem za komentár. Aj mne trochu chýba ten starý blog, a najmä jeho vtedajší veľkí myslitelia - hogo a daimonion. :) Ja sám som sa tiež vypísal, začal som sa opakovať a nudiť samého seba.

    Čo sa týka smrti, čo keď príde k nejakej atómovej vojne a nezostanú po nás ani myšlienky na blogu, ani gény? Predsa len po nás niečo zostane, totiž nikdy nebude pravdou, že sme neboli, keď už je pravdou, že teraz sme. (Descartes, Meditácie o prvej filozofii)
    publikované: 07.01.2015 11:25:45 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  130. :D aj ja ďakujem, je milé si trošku podišputovať
    a hogom aj daimoniom som v kontakte na FB, aj keď mi veľmi chýbajú naše rozhovory online a verejne ;)

    a čo sa týka tých myšlienok, naše myšlienky boli tuším vystrelené aj do vesmíru, určite tam dali aj nejaké nahrávky, ktoré sa už asi nikdy neskopírujú a možno si ich už nik nevypočuje, ale sú tam :)

    a tá Descartesova myšlienka hmmm...faktom zostáva, že sme boli, keď teraz sme, ale to, že teraz sme nezaručí, že aj budeme (okrem tých nahrávok vo vesmíre, heh) :D

    ja som už niekoľkokrát chcela začať po odmlke na blogu písať, ale...mám pocit, že už nič nestojí za napísanie...aj som napísala a potom zmazala...

    nakuknem neskôr a možno aj napíšem ;) teraz riešim homosexualitu (nie svoju) a bolo by zaujímavé, keby sa tu ľudia o nej rozprávali...

    prajem Ti pekný dník!
    publikované: 07.01.2015 12:16:21 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014