Zamestnanec

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Balenie žien na spôsob Bukowski

Neodmietajte žiadnu ženu, ak nechcete byť odmietnutý žiadnou ženou.
Kto si len zbežne prečíta Bukowského knihy, musí mu byť jasné, že Bukowski si zháňal ženy tak, že písal knihy o ženách a o ženách a sexe  s nimi a keď sa stal touto činnosťou ako tak známy, tak nechal vo verejnom telefónnom zozname svoje číslo, aby mu mohla hociktorá žena kedykoľvek zavolať. Nepísal o žiadnych veľkých témach, iba o ženách a o sexe a preto keď sa mu ktorákoľvek fanynka ozvala, nemohlo to byť o ničom inom ako o sexe s ňou. O Bukowskom som sa prvykrát dozvedel z blogu bv, ďalej ma naňho upozornila jedna moja kamarátka a do tretice som o ňom čítal zaujímavý článok v jednom ženskom časopise. To už samo o sebe niečo hovorí.

Na Bukowského taktiku sa možno pozrieť aj z hlbšieho hľadiska, alebo ako tomu hovoria východné filozofie z hľadiska zákona karmy, príčiny a následku. Zákon karmy hovorí - čo spravíš ty druhému, to bude spravené aj tebe. Ak odmietneš, budeš odmietnutý. Ak odmietneš škaredšiu ženu, budeš odmietnutý krajšou. Bukowski bol sám  tak škaredý, že si nemohol dovoliť odmietnuť žiadnu škaredú ženu. Preto bol nakoniec vyhľadávaný aj krásnými ženami.


z osamelosti | stály odkaz

Komentáre

  1. :-))
    podľa mňa divná teória..a ja si nikdy nevšímam vonkajšiu krásu..ale tú vnútornú, pretože tá je vzácnejšia..!..
    publikované: 02.08.2009 08:57:34 | autor: lusila (e-mail, web, autorizovaný)
  2. mozno to plati len...
    ..na trochu divne zeny. Ale nasiel som na webe dalsi vyrok, ktory dalej vysvetluje, preco mal taky zanedbany muz ako bol Bukowski uspech :

    "Zeny maji radi zanedbane muze, nebot se mohou citit nepostradatelne jako jejich pecovatelky."
    publikované: 02.08.2009 09:13:05 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. Nie som si istý, či Bukowského úspech plynie (len) zo Zákona karmy.
    (Krásne) ženy ho mohli vyhľadávať jednoducho preto, že lepšie než iní (krajší) muži oslovoval čosi v duši žien.

    Vo virtuálnom priestore si nemožno nevšimnúť, že ženy fascinuje verbálna zručnosť a otvorenosť muža, osobitne v intímnych záležitostiach a navyše spojená so znalosťou snov a túžob žien.

    Všeobecne známym príkladom tohto javu je neprehliadnuteľná obľúbenosť (románov) maxima e. matkina medzi slovenskými devami a ženami.
    publikované: 02.08.2009 09:13:08 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  4. :))
    ňo, priznávam, že mám krásne kamarátky, vďaka nim som stretla aj pár odvážnych krásnych chlapov :)) ale neboli takí zaujímaví ako muži, ktorí svoje povedzme fyzické "nedostatky" museli niečím kompenzovať...aby ženy zaujali...

    publikované: 02.08.2009 09:58:07 | autor: dionea (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. dionea, to je večná dilema Roxany.
    Krásny Kristián? či citlivý a výrečný Cyrano?
    publikované: 02.08.2009 10:12:04 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  6. tak Račan :))
    len podľa mňa je myšlienka o vnútornej kráse trošku naivná...
    publikované: 02.08.2009 10:30:14 | autor: dionea (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. Nenazdávam sa, že je myšlienka o vnútornej kráse.
    Len pozorujem, že medzi vnútornou a vonkajšou krásou je dosť slabá a nevypočítateľná korelácia.
    publikované: 02.08.2009 10:44:15 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  8. ... naivná.
    publikované: 02.08.2009 10:44:57 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  9. nerada citam to, co frci...
    neviem preco ma to odradza...skoro kazdy zhana urcitu knihu, co je " v mode" ...
    kedysi na koncerte Mňágy a Žďorpa Petr Fiala rozpraval o Bukowskeho knizkach, kedze som mala rada ich pesnicky, myslela som, ze ma zaujme aj kniha...nestalo sa...no a matikina som necitala vobec...asi vyzeram ako ignorant literatury, nie je to tak, citam stale, len si vyberam podla seba a nie podla davu...
    publikované: 02.08.2009 11:25:27 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. hanka, tak ako ty sa neriadim podľa in-fenoménu
    no ak je niečo vychytené, obvykle aspoň nakuknem, že "čo to?", aby som bol v obraze :-).

    Od matkina som si svojho času prečítal pár vecí na inzine, uznal som, že píše výborne a že sa skvele trafil hlavne do pocitov (sexuálnej) slobody chtivých dievčat a frustrovaných mestských žien, zistil som, že jeho ďalšie a ďalšie opusy sú už len variácie na tú istú cynicko-svetácku tému a od tej doby som od neho neprečítal ani čiarku.
    publikované: 02.08.2009 11:51:31 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  11. ... :-)))...
    ... môj manžel sa mi nepáčil rok...nevzdal to...chodil a chodil, až ma zlomil...a to nie je škaredý....len akosi pridlho hľadal cestičku k môjmu srdcu...toto je aká teória? Ja ju volám realita.....chvala bohu..stalo sa...xixi
    publikované: 02.08.2009 12:05:35 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. flexi, si si istá, že hľadal (a po roku našiel) cestičku práve k tvojmu srdcu?
    :-)
    publikované: 02.08.2009 12:08:11 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  13. Račan...
    ...ak myslíš, na ciestičku k niečomu inému...tak to si počkal ďalších šesť mesiacov.... :-)))
    publikované: 02.08.2009 12:17:07 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. flexi, neklam! Určite pol roka nečakal so založenými rukami.
    :-)
    publikované: 02.08.2009 12:18:38 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  15. Račan...
    ...no, prisahať ti tu nebudem, ale čakal...nie som klamárka...takých ľudí nemám rada...
    publikované: 02.08.2009 12:21:42 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. No dobre, klamárka (možno) nie si
    no zavádzačka skoro určite, veď za svoj dlhý život som ešte nestretol chlapa, čo by na "cestičku k niečomu inému" čakal so založenými rukami.
    publikované: 02.08.2009 12:31:04 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  17. Račan..
    ...tak som si zobrala idiota, ktorý čakal...a vyhovuje mi...maximálne...
    publikované: 02.08.2009 12:36:35 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. flexi, prečo hneď že "tak som si zobrala idiota"?
    Skôr svätého či mimoriadne zamilovaného muža obdareného nevídanou trpezlivosťou :-).

    Koniec-koncov, je fuk, či pol roka ne/mal založené ruky, ale že cestičku nakoniec našiel :-).
    A obom vám želám, aby po tej cestičke chodil často a rád :-).
    publikované: 02.08.2009 12:42:13 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  19. Račan..
    ..mám veľa kamošiek, ktoré sa s chlapom vyspali po pol roku...aj neskôr...ale to sme z tej starej školy...tak odmietam slová klamárka a zavádzačka...a vôbec nie je svätý...len si išiel za tým, čo chcel...a dobre urobil...iného by som nechcela...a vďaka za prianie...
    publikované: 02.08.2009 12:48:45 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. flexi, prepáč mi prosím
    že som si dovolil doberať si ťa až za hranicou tvojej tolerancie :-).

    Ak mám k téme hľadania cestičiek povedať aj čosi vážnejšie, tak potom vari aspoň to, že podľa mojej mienky niet univerzálneho návodu, ako (dlho) by mal chlap cestičku hľadať a že kvalita vzťahu ženy a muža od dĺžky oného hľadania závisí len veľmi mierne, omnoho dôležitejšie sú iné faktory.
    publikované: 02.08.2009 12:58:46 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  21. Račan...
    ...nie som nepríčetne urazená...len mi zle padli slová klamárka a zavádzačka...aby sa človek hambil, že sa nevyspal na druhom rande...je to len výsledkom tvrdej výchovy môjho otca a dnes mu za to ďakujem.Kto vie, čo by zo mňa inak bolo. S tým ostatným, čo si písal sa stotožňujem...ešte,že to tie iné faktory...xixi...inak, kto vie či by som s ním bola osemnásť rokov ....
    publikované: 02.08.2009 13:04:01 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. Racan:)
    nemas si tu s kym zasantit a chytat za slovicka, prekaracky Ti idu skvele, skoda, ze nemas s kym... s cim mas:)))
    publikované: 02.08.2009 13:06:25 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. flexi, osobitne sa ospravedlňujem
    za slová "klamárka" a "zavádzačka", ako poľahčujúcu okolnosť uvádzam, že boli myslené ako (zdá sa, že nepodarene) žartovná nadsádzka :-).
    publikované: 02.08.2009 13:07:07 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  24. hanka, až tak skvele mi prekáračky zdá sa nejdú
    keď sa mi "podarilo" flexi (takmer) uraziť :-(.
    publikované: 02.08.2009 13:08:44 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  25. Flexi:)
    dovolim si s Tebou nesuhlasit...aspon,v tom, ze by to zaviselo od tvrdej vychovy...clovek sa rozhoduje sam, (bez ohladu na to, co doma), podla toho, co citi k druhemu, ci uz je cas:)))
    publikované: 02.08.2009 13:09:44 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. Račan...
    ..najprv som to tak brala...nerieš...niet čo....pekne sme si popísali a ideme ďalej....
    publikované: 02.08.2009 13:10:00 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. No pravda je, že rád chytám
    (nielen) za slovíčka :-).
    publikované: 02.08.2009 13:10:04 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  28. Racan, Racan...:)
    co mas z takeho chytania, ked ho neprecitis? Virtual je len virtual:))
    publikované: 02.08.2009 13:12:39 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. ...Hanka..
    ...káždý máme právo na názor...nemôžem ti to tu vysvetliť...ale to, že sa otec pokúšal rozhodovať za mňa ešte donedávna by ti mohlo veľa napovedať...koniec koncov som si aj tak urobila po svojom :-)
    publikované: 02.08.2009 13:13:48 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. Flexi, nahodou viem, o com pises....
    nas otec bol dominantny typ, ja som bola rebel, co sa neustale staval na zadne...zaujimave, ze mi to nikdy nezratal...surodenci od neho schytali par vychovnych, ja nie... je mi smutno, ze ho uz niet... cim som starsia, tym viac ho chapem, i ked s mnohym nesuhlasim....
    publikované: 02.08.2009 13:18:04 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. ach jajaj, Racan, Racan..
    nielen rukami je chlap (L) zivy..;-)) ..mno, tak si aspon zaspievajme nooo ;-))
    http://www.youtube.com/watch?v=6PuPf37XPe8&feature=related
    publikované: 02.08.2009 13:23:33 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. Hanka...
    ...tak veľa chápeš...aj ja som sa stavala na zadné, často...a hlavne medzi neho a mamku, za čo ma vyhodil z domu..a ja hrdá som šla...a tých pár výchovných? Modlila som sa, nech mi ju vylepí o štvrtej, hneď keď prišiel z práce, nech to mám za sebou..bolo to lepšie ako čakať do večera...vedela som,že ma to neminie...najstaršia...schytala som aj za mladších, lebo som na nich mala dozerať...je to za mnou..akurát z hlavy to neviem vyhnať....keď sa hádajú u susedov sedím s roztrasenými rukami...ešteže som si zobrala maximálne chápavého a tolerantného chlapa...
    publikované: 02.08.2009 13:25:02 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. hanka, a čo keď je to celé o tom
    že nevieš precítiť virtuál(ne chytanie)? :-)
    publikované: 02.08.2009 13:25:05 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  34. Dámy, o stavaní sa na zadné tiež čo-to viem
    aj ako syn, aj ako otec :-). A vám čosi poviem: keď nepomáha stavanie sa na zadné, neraz zafunguje postavenie sa na predné :-).
    publikované: 02.08.2009 13:29:08 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  35. och, Flexi...
    u nas sice zriedka, ale byvalo podobne...tiez som sa medzi nich stavala, mala som rada oboch, ale boli chvile, ked...neznasala som pokoru, s akou mama trpela chlapsku nadradenost...
    publikované: 02.08.2009 13:30:33 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. Racan, asi to tak bude...
    som zo starej skoly, dotyk precitim len taky naozajstny...s vonou, vyzarovanim, pohladom...vsetkym, co k tomu patri...
    publikované: 02.08.2009 13:32:48 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. jajaj, (skoro) tým istým, čím je (l)živý chlap
    býva (l)živá aj žena :-), veď máme rovnaký biologicko-spirituálny základ, len inverzné pohlavia.
    publikované: 02.08.2009 13:33:35 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  38. Raca, prosim ukaz:)
    na prednych stat neviem, aspon tak, ako si predstavujem - stojka mi nikdy nesla:)
    publikované: 02.08.2009 13:34:19 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. Hanka...
    ...rozhodol sa dať na boj s alkoholom...veľmi mu fandím...snáď mu raz to všetko odpustím...Račan...ani na predné nepomáhalo...a nemáte vy dvaja pocit, že ignorujeme autora? Prepáč ZAMESTNANEC.....sme sa ti tu akosi zabývali....xixi
    publikované: 02.08.2009 13:36:09 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. hanka, čo mám ukazovať?
    Veď stavanie sa na predné tu neraz predvádzam, naposledy v tejto debate :-).
    publikované: 02.08.2009 13:36:12 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  41. oprava:)
    nemusi stat cela Raca na prednych, staci Racan:-)
    publikované: 02.08.2009 13:36:41 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. Hanka...
    ...rozhodol sa dať na boj s alkoholom...veľmi mu fandím...snáď mu raz to všetko odpustím...Račan...ani na predné nepomáhalo...a nemáte vy dvaja pocit, že ignorujeme autora? Prepáč ZAMESTNANEC.....sme sa ti tu akosi zabývali....xixi
    publikované: 02.08.2009 13:36:47 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. Hanka...
    ...rozhodol sa dať na boj s alkoholom...veľmi mu fandím...snáď mu raz to všetko odpustím...Račan...ani na predné nepomáhalo...a nemáte vy dvaja pocit, že ignorujeme autora? Prepáč ZAMESTNANEC.....sme sa ti tu akosi zabývali....xixi
    publikované: 02.08.2009 13:37:18 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. Hanka...
    ...rozhodol sa dať na boj s alkoholom...veľmi mu fandím...snáď mu raz to všetko odpustím...Račan...ani na predné nepomáhalo...a nemáte vy dvaja pocit, že ignorujeme autora? Prepáč ZAMESTNANEC.....sme sa ti tu akosi zabývali....xixi
    publikované: 02.08.2009 13:37:38 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  45. flexi, vari bránime autorovi sa zapojiť?
    Okrem toho, šestko je dobrý chlapec, to, že sme sa tu zabývali nám určite odpustí :-).
    publikované: 02.08.2009 13:38:08 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  46. Flexi:-)
    zamestnanec je asi zamestnany:)
    U nas to nebolo v alkohole, ale v povahe...podobnu "samonasieraciu" som zdedila pravdepodobne po nom...
    publikované: 02.08.2009 13:38:17 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. ...:-)))...
    ..pekne...nebaralo mi koment a teraz tam bude x krát....
    publikované: 02.08.2009 13:39:02 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. hanka, práve si zdôvodnila
    prečo ti otec tvoje rebelovanie nikdy nezrátal :-).
    publikované: 02.08.2009 13:42:23 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  49. Racan, myslis, ze je to v tom?
    Nie kazdy rad pozera do zrkadla...
    publikované: 02.08.2009 13:45:08 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  50. Račan, tiež
    som to tak myslela, no asi zle formulovala...je naivné si myslieť, že ak niet vonkajšej krásy, určite tam bude vnútorná alebo ak je vonkajšia, niet vnútornej...

    len z toho delenia mi naskakuje husia koža...
    publikované: 02.08.2009 13:45:35 | autor: dionea (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. dionea, delenie ľudí podľa vonkajšej/vnútornej krásy
    spôsobuje husiu kožu aj mne. Dávam prednosť hypotéze, že vo vzťahoch nie je podstatné, koľko vonkajšej/vnútornej krásy žena/muž pobrali, ale do akej miery sú kompatibilní, ergo ako si vzájomne vyhovujú.

    S istou nadsádzkou sa dá povedať, že žena a muž vytvoria tým dokonalejší vzťah, čí dokonalejšie do seba zapadnú ich osobné ne/dokonalosti.
    publikované: 02.08.2009 13:50:19 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  52. Hanka, technicky orientovaní jedinci používajú
    označenie tohto princípu ako autorotácia. Že sa pekne vytočíš do ruda celkom sama.Používa sa bežne, ku príkladu, v balistike a u gyroskopov.
    Takže sa nemáš prečo obhajovať, ja to mám tiež:-)))
    Ahoj, Hanka:-))
    publikované: 02.08.2009 13:54:55 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  53. flexi, hanka, vzťah dominantný otec/submisívna matka
    reflektovaný (submisívnou/dominantnou) dcérou je skvelá téma na článok. Čo keby ste dali dokopy vaše rokmi nadobudnuté osobné skúsenosti i know-how a na túto tému čosi podnetného napísali?
    publikované: 02.08.2009 13:55:34 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  54. Dionea, Tvoje nazeranie spomínanej problematiky preferovania
    duševnej krásy je pre mňa povzbudením do budúcna.
    Ďakujem sto razy!
    Ahoj :-)))
    publikované: 02.08.2009 14:01:44 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  55. Račan...
    ...na veľa sa snažím zabudnúť...prioritou je teraz môj syn...a som šťastná, že nezažíva to čo ja....má úžasného otca....a nechcem,aby si plakal...xixi
    publikované: 02.08.2009 14:02:30 | autor: flexi (e-mail, web, neautorizovaný)
  56. ahoj, Mito:-)
    neobhajujem sa, no obcas ma ta moja povaha poriadne vytaca, mna samotnu, co potom moje okolie :-))
    publikované: 02.08.2009 14:03:00 | autor: hanka (e-mail, web, autorizovaný)
  57. Racan,
    know- how nemam, len sa cudujem , co vsetko otec odo mna zniesol...nemyslim, ze by som dokazala vytahovat z hlbok odlozene spomienky a vrtat sa v nich...je tam vela bolaveho pre oboch...
    publikované: 02.08.2009 14:06:09 | autor: hanka (e-mail, web, autorizovaný)
  58. flexi, snažiť sa zabudnúť je márne.
    Každý z nás si v sebe nesie všetko, čo zažil, bez ohľadu na to, či to ne/vytesnil.
    Pre svojho syna si urobila skvelú vec - dobre si mu vybrala otca :-).
    A neboj, nezaplačem, otrlý Račan ani nevie, čo sú to slzy :-).
    publikované: 02.08.2009 14:07:44 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  59. Mito,
    tak ma napadlo...gyros mam rada:)))

    Ale balistiku a gyroskopy nie....
    publikované: 02.08.2009 14:07:44 | autor: hanka (e-mail, web, autorizovaný)
  60. hanka, know-how určite máš.
    A že je tam veľa boľavého pre oboch? Isteže, no keby si našla silu a jednako to vytiahla na svetlo božie, spravila by si (pre mnohých) bohumilý čin.
    publikované: 02.08.2009 14:10:57 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  61. Hanka, gyros aj spomínané záležitosti sú nanajvýš užitočné.
    Nieide o žiadnu suchocinu, suchopár, ako by sa mohlo zdať na prvý pohľad. Aj taký gyroskop je celkom konstrukčne poeticky poňaté zariadenie, prístroj, ktorý má aj tri stupne voľnosti! To je predsa báječná vec, nie? :-))))
    publikované: 02.08.2009 14:16:34 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  62. Bohumile, Bohumile:)
    neviem, ci uveris, ale snazila som sa pocas mojho dlheho zivota co najviac zabudnut, no a stalo sa...skoda, ze som popri tom zabudla aj na vela pekneho....ak sa mi nieco vynara, tak len utrzky, vacsinou vtedy, ked som svedkom niecoho podobneho ako kedysi...
    publikované: 02.08.2009 14:17:44 | autor: hanka (e-mail, web, autorizovaný)
  63. Mito, neviem:)
    (moju) volnost by som nerada regulovala stupnami:)))
    publikované: 02.08.2009 14:18:56 | autor: hanka (e-mail, web, autorizovaný)
  64. A teraz neviem, čo s tým, čo si odpovedela, Hanka!
    Osobne sa márne snažím zabudnúť na spústu ošklivých vecí, no nedarí sa mi, bohvieako.
    Na pekné si rád spomínam, najmä keď je mi šoufl. Trebárs pred búvinaním:-)) Ešte to tak, zabudnúť na pekné, to by bolo!
    publikované: 02.08.2009 14:22:27 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  65. racan ;-);)
    publikované: 02.08.2009 15:14:37 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  66. Hanka, to nie sú stupne v zmysle uhlu alebo teploty:-)))
    To je akože dopráva, doľáva, nahor, dole a ešte, aby to bola totálna kompletka, tak celé dookola sa to točí, až prechádzajú oči.
    Mele sa to mele, ale drží to nastavený smer. Furtom. Ať sa deje čo sa deje. A v tom je tá nádhera gyroskopickej stabilizácie :-)))
    Ahojko, Hani!
    publikované: 02.08.2009 18:29:19 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  67. Jajaj, krásny link,
    veď na tom som budoval svoju povesť "Mistra tance a všetkých možných dance" ! :-)))
    Už to mám vycapené, som zasa o čosi omladol, he, he:-)))
    publikované: 02.08.2009 18:37:25 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  68. lusila, bukowski nebol ani vnutorne krasny...
    ...teda aspon podla mna. Podla toho co pise, neznasal spolocnost, najradsej popijal pivo sam zufaly za zatiahnutymi roletami...
    Pravdu ma skor dionea, ze ide o kompenzaciu telesnych nedostatkov, ktora sa casom rozvinie. Ale nejde o vedomu kompenzaciu. Clovek v osamelosti casom pochopi, ze nikto mu z depresie nepomoze, ze sa musi zabavit nejako sam so sebou... a ak sa pocas tej tvrdej samoty nestane vyslovene zlym, ale skor iba neskodnym deviantom ako o sebe bukowski casto pise - casom sa prejavi jeho samozabavanie sa aj v textoch... moze dosiahnut to co bukowski
    publikované: 02.08.2009 18:40:17 | autor: dionea (e-mail, web, neautorizovaný)
  69. dionea prepac, zneuzil som omylom tvoj nick
    ..v poslednom komentari
    publikované: 02.08.2009 18:41:23 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  70. Dionea, Ty si ho teda zotrela s povrchu zemského, len čo je pravda.
    Tak jeden vošklivej chalan, telesne mimo štandard, utiahnutý do seba, na oči v depresii, nevyhľadávajúci spoločnosť občanov s opačne vyvinutým pohlavím, straniaci sa potencionálne chúlostivých situácií, stáva sa deviantom? No, ale potom stojí otázka aj onakvejšie.
    Sú devianti hozbou alebo vzorom? :-)))
    Odpoviem si sám, s prepáčením.
    Nie sú!
    Ahoj :-)))
    publikované: 02.08.2009 18:51:45 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  71. flexi
    Obdivujem tvojho manzela, ak sa dokazal taky dlhy cas o teba uchadzat, samozrejme este vacsi by bol moj obdiv, ak by bol dostatocne atraktivny a mohol by si vyberat z velkeho mnozstva svojich fanyniek, ale aj tak by chcel len teba. Nakoniec si myslim, ze existuju chlapi, ktori nech sa akokolvek dlho uchadzaju o zenu,ale nemaju jej vlastne co ponuknut... v konecnom dosledku konaju len ako zufalci a sebci. Pre takych sa podla mna hodi skor taktika bukowskeho... posadit sa dokuta a popijat a dat to osebe vediet, nech slusne dievcata nechodia, ale iba take , co su tiez zufale...
    publikované: 02.08.2009 18:53:37 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  72. Sestko:-))
    Neviem, ako sa dá omylom zneužiť alias niekoho celkom iného, ale nemusím všetkému chápať, ta ne?
    Že by som omylom, trebárs ako herman popísal komentáre?
    Mne už sa stalo, že tu nejaký omylista písal pod mojím aliasom, ako Mito neautorizovaný, našťastie. Tí, čo ma poznajú snáď ihneď rozpoznali, že to som nepísal. Lebo milujem ľudí.
    publikované: 02.08.2009 18:59:08 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  73. hanka
    A kto rad robi, to co frci? To vsetci robime len koli druhemu pohlaviu, aby si nemyslelo, ze sme pozadu...:) Dokonca ja v ramci uspornych opatreni momentalne vobec nekupujem knihy, ale v kniznici si vyberam vzdy tie , co su najviac obchytane... zatial som to nikdy neolutoval.
    publikované: 02.08.2009 19:01:16 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  74. Mito,vo vsetkom ti davam za pravdu...
    ...a tiez si stale hovorim, ze by som sa mal vzdy prihlasit, ked idem komentovat. Ale v pracovnom strese, ked mi sef pozera cez plece, to vzdy porusim.
    publikované: 02.08.2009 19:04:34 | autor: sestko (e-mail, web, autorizovaný)
  75. Racan, myslis, ze Bukowski bol znalec zien?
    Mne sa zda, ze znalcom ich slabosti, chyb a nestastia /nestastia osamelych zien v domacnostiach, ktorych manzel cely den pracuje a ony popijaju vino a pisu svoje priemerne verse...U peknych sa zasa zamyslal, v com je chyba, co sa mohlo stat, ze ju jej chlapci stratili.. a zistil, ze ma prilis velku vaginu, takze sa on samnevedel urobit a bol z toho zufaly.... miestami akoby sa z nich skor vysmieval.

    Matkina som cital aj ,ja... mas pravdu po case sa opakuje... ale kto tu na blogu podla teba pise stale nieco nove?
    publikované: 02.08.2009 19:14:30 | autor: sestko (e-mail, web, autorizovaný)
  76. Sestko, nemusíš to vysvetlovať! To som nemyslel ako nejakú výtku.
    Som, v zásade zarputilý demokrat. Síce niekedy s transparentne despotickými náladami, no jedno Ti poviem. Ani ako šéf som nikomu cez rameno nekukal.Prišlo mi to dehonestujúce. Aj keď som kolegáča našiel spať v kanclíku, ohľaduplne som vycúval vraviac si v duchu, je to v suchu, možno niečo nové vymyslí. Lebo duševne pracujúci, kedysi že pracujúca inteligencia, pracujú aj keď snívajú. Aj Einstein to tak mal porobené. A na čo všetko prišiel. A keď sa zobudil, iba temu dal formu príslušne matematickú a bolo. No, tak asi tak:-))
    Ahoj a pekný nedeľný večer!
    publikované: 02.08.2009 19:28:00 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  77. šestko, sa mi vidí, že Bukowski fascinuje ženy
    (aj mužov) tým, že hovorí o temných stránkach sexuality, o takých, ktoré vyvolávajú pocity hanby, a tým ich vlastne odklína a odobruje. Tých, čo ho čítajú, oslobodzuje, vlastne im vraví „za čo sa hanbíte? veď to čo vy prežívam aj ja a prežívajú to mnohí iní, len namajú gule to priznať“.

    Matkinovi nevyčítam, že sa opakuje. Má svoj overený štýl, prečo by ho menil, keď mu prináša úspech? A možno ho ani zmeniť nedokáže. Si myslím, že trpí syndrómom talentovaných - skoro bez námahy, ľavou zadnou, napíše hneď prvý román na hranici svojich možností a už nemá skoro žiadny priestor na zlepšovanie sa. Ak by sa aj chcel o čosi zlepšiť či prísť s niečím novým, stálo by ho to neúmerne mnoho síl. Kvôli čomu/komu by to robil, no nie? :-)
    publikované: 02.08.2009 19:55:32 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  78. :)
    Mito, ahoj ! len si daj a krasny vecer :))

    Pani, zivot sa nezije a zeny sa nedelia podla Bukowskeho ani podla Matkina a inych ..;-)) To by vas rychlo prestali bavit zeny, aj zivot ..;-))
    Bola by tu nuda...ukrutna nuda, ktoru lem omylom asi nespomenuli ti, co zobrazovali pekelne tresty ;-))
    Hady netreba krmit..


    publikované: 02.08.2009 20:37:39 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  79. koxo,
    ak je v tom matematicka umera,tak ak by som bola byvala odkyvala vsetkych quasimodov,co si dovolili uchadzat sa o mna,tak by som uz asi dneska aspirovala na zdolanie brada pitta:-))
    publikované: 02.08.2009 21:17:32 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  80. dneska...
    ..,alebo az v buducom zivote, ak by si bola zena.
    publikované: 02.08.2009 21:32:20 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  81. Bonnie,
    mozno by si uz ani na Brada chut nemala:))))
    publikované: 02.08.2009 21:48:33 | autor: hanka (e-mail, web, autorizovaný)
  82. to je pravda,Hanka,
    co si o sebe mysli,idol jeden,ktovie kam sa hrabe s vnutornou krasou na mojich zamietnutych skarediakov?:-))
    raz neveim,ci ten sestkov koment nad tebou bol na mna,ci nie,ale sa mi vidi,ze nie:-)
    publikované: 02.08.2009 21:56:46 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  83. moja,
    veru ten koment patri Tebe:-)
    Co nevies, ze pokojne mozes byt v buducom zivote muzom,??
    publikované: 02.08.2009 22:34:12 | autor: hanka (e-mail, web, autorizovaný)
  84. aha,
    no ale to by som musela velmi hnevat,aby som klesla o level nizsie,nie?
    publikované: 02.08.2009 23:02:08 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  85. zaujimave, az teraz som na tuto debatu narazila. AD/Bukowski
    Zamestnanec, ty si cital Bukowskeho? alebo ho popisujes z nejakych bulvarno-marketingovych clankov?

    Citala som od neho napriklad zbierku poviedok "Všechny řitě světa i ta má". Bukowski nebol žiaden masovy spotrebitel ženských. Vždy si našiel nejakú takú ako je vyfotená na obale tej knižky
    V žiadnom prípade nepísal iba o ženských a o tom ako ich fasa preťahoval. nezavádzaj tu širokú verejnosť a nekafri do literatúry, drž sa svojich tradičných tém.
    publikované: 02.08.2009 23:45:41 | autor: bookzin (e-mail, web, autorizovaný)
  86. Veru tak, šestko, do literatúry nekafri
    a drž sa radšej svojho kopyta.
    Aj malé dieťa znalé pomerov na blog.sk vie, že patent na literárne témy tu má bookzin.
    publikované: 03.08.2009 08:32:38 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  87. ej ej
    šestko, lichotí mi, že si si ten nick požičal a teší ma, že si ho napísal bez chybičky ;)) aj Miťko sa so mnou povyprával...

    Račan a čoko :)) jaj no...

    publikované: 03.08.2009 08:47:36 | autor: dionea (e-mail, web, neautorizovaný)
  88. ahoj bookzin
    Od Bukowskeho prave citam roman "Zeny" a este som zbezne precital jednu zbierku jeho basni. Myslim, ze ta verejnost, ktoru zavadzam nie je az taka siroka, lebo ak si si nevsimla, nie som ani na domene blog.pravda.sk ale iba blog.sk, cize ma nezobrazuje ani na stranke pravda.sk. Svojich tem sa drzat velmi nechcem, lebo svoj blog okrem ineho pouzivam ako pomocku na zbavenie sa svojej vlastnej ignorancie.
    publikované: 03.08.2009 09:00:35 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  89. prepac sestko, nejaka som bola podrazdena.
    ô
    publikované: 03.08.2009 22:42:46 | autor: coko (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014